۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی
  • شناسه : 7800
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری ایرنا
صفری: صادرات ایران به ونزوئلا از صفر به بیش از ۳و نیم میلیارد دلار رسیده است

صفری: صادرات ایران به ونزوئلا از صفر به بیش از ۳و نیم میلیارد دلار رسیده است

مهدی صفری معاون اقتصادی وزارت خارجه در ارتباط تلفنی با برنامه ثریا در مورد سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی ایران با آمریکای لاتین تلقی می‌شود. وی افزود: در بخش‌های […]

مهدی صفری معاون اقتصادی وزارت خارجه در ارتباط تلفنی با برنامه ثریا در مورد سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی ایران با آمریکای لاتین تلقی می‌شود.

وی افزود: در بخش‌های مختلف انرژی، ساخت پتروپالایشگاه‌ها، تجهیزات مخابراتی، نانو، بخش‌های گوناگون صنعتی، مونتاژ و اتومبیل سازی، تراکتورسازی و مهم‌تر از همه در بخش دارو و تجهیزات پزشکی، نیروگاه سیکل ترکیبی، خدمات فنی و مهندسی، ٢٧ توافقنامه به امضا رسیده است که ناشی از عزم جدی ایران در برقراری ارتباط دوباره تجاری و اقتصادی با آمریکای لاتین است.

معاون اقتصادی وزارت خارجه بیان کرد: معادن سنگ، طلا و آهن در این منطقه با مشارکت ایران به بهره‌داری خواهد رسید و خط تولید دارو و تکنولوژی نانو نیز از دیگر برنامه‌های ایران در آمریکای لاتین و به خصوص ونزوئلا است.

پاسخ دادن