۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزشی
  • شناسه : 7908
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری ایرنا
پاداش ۱۰ هزار دلاری برای ورزشکار و سرمربی طلایی در هانگژو

پاداش ۱۰ هزار دلاری برای ورزشکار و سرمربی طلایی در هانگژو

مناف هاشمی روز پنجشنبه در گفت‌وگویی که در صفحه رسمی کمیته ملی المپیک منتشر شد، درباره پرداخت پاداش به ورزشکاران و سرمربیان در بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: پیشنهاد ۱۰ هزار دلار پاداش پای سکوی مدال طلای بازی‌های آسیایی را به هیئت اجرایی می‌بریم، اما معادل ریالی آن را همان لحظه به حساب ورزشکار می‌ریزیم. پاداش […]

مناف هاشمی روز پنجشنبه در گفت‌وگویی که در صفحه رسمی کمیته ملی المپیک منتشر شد، درباره پرداخت پاداش به ورزشکاران و سرمربیان در بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: پیشنهاد ۱۰ هزار دلار پاداش پای سکوی مدال طلای بازی‌های آسیایی را به هیئت اجرایی می‌بریم، اما معادل ریالی آن را همان لحظه به حساب ورزشکار می‌ریزیم. پاداش مدال‌های نقره و برنز نیز سه هزار و ۱۵۰۰ دلار است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: پاداش نقره را سه هزار دلار در نظر گرفتیم و فاصله طلا و نقره هفت هزار دلار است تا انگیزه ورزشکاران برای کسب طلا افزایش یابد. البته وزارت ورزش هم پاداش خود را خواهد داشت و ما نیز در حال طی فرایند مصوبه هیئت اجرایی هستیم.

هاشمی یادآور شد: به بازی‌های هانگژو نزدیک‌تر می‌شویم و تلاش‌ها خیلی بیشتر شده است. کاروان ما کار کیفی را دنبال می‌کند و فدراسیون‌ها تلاش می‌کنند بهترین‌ها را انتخاب کنند. لیست را با تعداد دو برابر ظرفیت بستیم، اما آنچه که نهایی می‌شود و الان آن را با فدراسیون‌ها می‌بندیم، بین ۵۳۰ تا ۵۴۰ نفر کل کاروان ما خواهد بود.

وی افزود: تغییراتی را روزانه به لحاظ کاهشی داریم و به احتمال خیلی زیاد ۳۳۰ یا حداکثر ۳۴۰ ورزشکار اعزام می‌شوند، اما باز هم تغییرات لحظه‌ای داریم. هر روز مرکز نظارت ما با فدراسیون‌ها و کادر فنی در ارتباط هستند. کاروان ما با ورزشکاران، مربیان و حتی مقامات و مسئولان از وزارت نهایتا به عدد ۵۴۰ نفر برسد. از دید خودمان کاروان کیفی داریم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: خیلی تلاش کردیم تا در ۳۰ رشته ورزشی جمعیت خودمان را کاهش دهیم. ابتدا از ۴۰ رشته به ۳۷ رشته رسیدیم و در دو جلسه آخر با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک، به ۳۰ یا ۳۱ رشته رسیدیم و درباره یک یا دو رشته در حال بحث هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از نظر امکانات، توانمندی، پشتیبانی، هواپیمایی و سالن، بهترین‌ها را در نظر گرفتیم و بهترین پاداش‌ها را خواهیم داد تا با کشورهایی که در سطح آسیا تلاش می‌کنند رقابت کنیم. شرایط ما همسان نیست و با کشورهایی رقابت می‌کنیم که امکانات بهتری دارند. به همین خاطر همه باید ایثار کنند تا بهترین نتیجه را بگیریم و امید است جایگاه ششمی در آسیا را حفظ کنیم و ارتقا دهیم. حفظ این جایگاه شرایط سختی دارد. کشورهای چن تایپه، هند، قزاقستان و ازبکستان در این ۴ سال بیکار ننشسته‌اند و برای رسیدن در جایگاه ما تلاش می‌کنند. ما به هیچ عنوان به چین، ژاپن و کره نمی‌رسیم، اما نمی‌توانیم این جایگاه را از دست بدهیم.

پاسخ دادن