۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی
  • شناسه : 8016
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۶
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری ایرنا

تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت

نشست علنی امروز- یکشنبه ۲۸ خرداد ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۱ تن از نمایندگان آغاز شد. در این جلسه قرار است لایحه برنامه هفتم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور توسط آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور به مجلس تقدیم شود. همچنین نمایندگان در این جلسه ادامه […]

نشست علنی امروز- یکشنبه ۲۸ خرداد ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۱ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این جلسه قرار است لایحه برنامه هفتم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور توسط آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور به مجلس تقدیم شود.

همچنین نمایندگان در این جلسه ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را بررسی می کنند.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به ماده (۲) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک بند به تبصره(۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت در دستور کار امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

پاسخ دادن