۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو
  • شناسه : 8362
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۵
  • 286 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مهدی قهرمانی اسکوئی
  • منبع : اوشکایا
وضعیت نامناسب بستر رودخانه ها و مسیل‌ها در اسکو

وضعیت نامناسب بستر رودخانه ها و مسیل‌ها در اسکو

فرماندار شهرستان اسکو وضعیت بستر رودخانه ها و مسیلهای این شهرستان را از نظر وجود نخاله و زباله خطرناک توصیف کرد. وضعیت نامناسب بستر رودخانه ها و مسیلها در اسکوبه گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی، فیروزی در نشست شورای حفاظت از منابع آبی شهرستان اسکو تجاوز به بستر و حریم رودخانه ها و […]

فرماندار شهرستان اسکو وضعیت بستر رودخانه ها و مسیلهای این شهرستان را از نظر وجود نخاله و زباله خطرناک توصیف کرد.

وضعیت نامناسب بستر رودخانه ها و مسیلها در اسکوبه گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی، فیروزی در نشست شورای حفاظت از منابع آبی شهرستان اسکو تجاوز به بستر و حریم رودخانه ها و مسیل های این شهرستان را از عمده مشکلات حقوقی موجود در اسکو عنوان کرد.

وی گفت:ایجاد مانع در بستر رودخانه ها چه از نظر تخلیه نخاله های ساختمانی و زباله و چه از نظر تجاوز و ساخت و ساز های غیر مجاز باعث بسته و مسدود شدن بستر مسیل ها شده و با بارش باران و سیلاب شاهد طغیان رودخانه ها وخسارات به باغها و اموال مردم خواهیم شد.

فرماندار اسکو همچنین خواستار تسریع در تعیین حدود بستر و حریم رودخانه ها توسط دهیاری ها و امور منابع آب شد و بر آموزش و توجیه فوری و ضروری ساکنان اطراف رودخانه ها مبنی بر رعایت قانون رودخانه ها تاکید کرد.

در شهرستان اسکو به طول ۷۰۹ کیلومتر رودخانه فصلی و غیر فصلی وجود دارد که تنها ۳۰۰ کیلومتر آن تعیین حریم و بستر شده اند

پاسخ دادن