۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سهند
  • شناسه : 8455
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
  • 161 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مهدی قهرمانی اسکوئی
  • منبع : اوشکایا
افتتاح کتابخانه سردار قاسم سلیمانی در شهر جدید سهند

افتتاح کتابخانه سردار قاسم سلیمانی در شهر جدید سهند

کتابخانه سهند بعد از کتابخانه مرکزی تبریز بزرگترین کتابخانه آذربایجان شرقی و استانداردترین در این استان بوده مساحت کتابخانه سه هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای آن سه هزار مترمربع در سه طبقه با سازه فلزی است این کتابخانه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان افتتاح شد. این کتابخانه دارای بخش‌های […]

کتابخانه سهند بعد از کتابخانه مرکزی تبریز بزرگترین کتابخانه آذربایجان شرقی و استانداردترین در این استان بوده مساحت کتابخانه سه هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای آن سه هزار مترمربع در سه طبقه با سازه فلزی است این کتابخانه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان افتتاح شد.

این کتابخانه دارای بخش‌های متنوعی از جمله مخزن اصلی با گنجایش ۶۰ هزار جلد کتاب، مخزن کتاب‌های مرجع، سالن‌های مطالعه بانوان و آقایان با ظرفیت ۱۰۰ نفر، بخش کودک با ۱۴۰ مترمربع مساحت، اتاق بازی، اتاق مادر و کودک، ساختکده، اتاق علم، بخش نشریات، کلاس آموزشی، بخش خدمات تحت وب، کلاس آموزشی رایانه‌محور، سالن جلسات، تالار آمفی تئاتر و … است.

این کتابخانه قابلیت راه اندازی بخش تولید و تبدیل کتب کاغذی به کتب صوتی و دیجیتالی و نیز تولید برنامه های مختلف علمی و فرهنگی به صورت مجازی متناسب با نیازهای جامعه برای رده های سنی مختلف را داراست.
با بهره برداری از کتابخانه عمومی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر جدید سهند، تعداد کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی به ۱۱۶ باب کتابخانه رسید و سرانه فیزیکی کتابخانه های عمومی در شهر جدید سهند ۴ برابر شد.

 

پاسخ دادن