۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » علمی
  • شناسه : 9155
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
رقابت داوطلب ۱۴ ساله و ۸۴ ساله در کنکور

رقابت داوطلب ۱۴ ساله و ۸۴ ساله در کنکور

اولین روز برگزاری آزمون نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ امروز با شرکت داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و هنر در دو نوبت صبح و عصر امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. از صبح امروز داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و عصر امروز نیز رقابت داوطلبان […]

اولین روز برگزاری آزمون نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ امروز با شرکت داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و هنر در دو نوبت صبح و عصر امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. از صبح امروز داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و عصر امروز نیز رقابت داوطلبان گروه آزمایشی هنر آغاز خواهد شد.

در گروه علوم انسانی ۳۴۳ هزار و ۵۵۱ داوطلب شرکت کردند که در روز اول برگزاری آزمون بیشترین آمار داوطلبان را این گروه آزمایشی به خود اختصاص داده است. داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی نیز ۱۳۶ هزار و ۸۵۱ نفر هستند و تعداد داوطلبان گروه آزمایشی هنر هم ۶۱ هزار ۷۰۲ نفر اعلام شده‌است.

در مجموع تعداد ۵۴۲ هزار و ۱۰۲ داوطلب به عبارتی بیش از نیم میلیون داوطلب در سه گروه آزمایشی هنر، علوم انسانی و ریاضی امروز رقابت می‌کنند.

پیرترین داوطلب نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ یک مرد متولد ۱۳۱۸ از شهر شیراز و جوانترین داوطلب نیز متولد ۱۳۸۸ از البرز هستند که هر دو در گروه آزمایشی علوم تجربی رقابت می‌کنند.

نتایج بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه کنکور در مرداد ماه اعلام خواهد شد و داوطلبان از نیمه دوم مرداد می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند و نتایج نهایی نیز نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ در ۴۱۷ شهرستان، ۶۶۲ حوزه امتحانی و ۱۹۵۵ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن