۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سهند
  • شناسه : 9647
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
  • 63 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری نصر

پیگیری ها برای برطرف کردن مشکلات پیست اسکی سهند

آذربایجان شرقی دو پیست اسکی بنام های یام (پیام) و سهند دارد که پیست یام به دلیل کوچک بودن و نداشتن برف در بیشتر ماه های سال و پیست سهند به دلیل تعطیل شدن، عملا کارایی خود را از دست داده اند و اسکی بازان حرفه ای این استان برای تمرین مجبور هستند به تهران […]

آذربایجان شرقی دو پیست اسکی بنام های یام (پیام) و سهند دارد که پیست یام به دلیل کوچک بودن و نداشتن برف در بیشتر ماه های سال و پیست سهند به دلیل تعطیل شدن، عملا کارایی خود را از دست داده اند و اسکی بازان حرفه ای این استان برای تمرین مجبور هستند به تهران بروند. در همین زمینه و پس از مطالبه عمومی در خصوص رسیدگی به مشکلات پیست اسکی سهند، حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه ذاکری معاون عمرانی استاندار و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان با حضور در پیست اسکی سهند از وضعیت نیمه ساخت این مجموعه بازدید کردند.
در این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان با ارائه گزارشی از وضعیت نامطلوب این پیست، خواستار برطرف کردن مشکلات عظیم پیست اسکی سهند و آماده کردن شرایط برای حضور ورزشکاران در این مجموعه شد. همچنین تعدادی از ورزشکاران ملی پوش استان نیز گلایه های خود را در خصوص سختی های حضور در سایر استان ها به معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اعلام کردند.
در ادامه نیز ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با شنیدن مشکلات مربوط به این مجموعه در خصوص برطرف کردن مهم ترین مسائل و مشکلات مربوط به پیست اسکی سهند راهکار هایی ارائه داد.
پس از این بازدید، محمدحسین فوطه‌بافان، رئیس هیات اسکی آذربایجان‌شرقی در گفتگو با نصر در خصوص این مجموعه گفت: مشتاقانه منتظر حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای واگذاری این مجموعه هستیم، اما برخی مشکلات حقوقی مانع این اتفاق شده است.
وی افزود: یک شرکت برای مدتی مالکیت این پیست را بر عهده گرفت و اکنون پس از پایان مالکیت این شرکت، سازمان همیاری ادعای مالکیت می‌کند، که همین موضوع مانع واگذاری پیست اسکی سهند به بخش خصوصی شده است.
او ادامه داد: در حال‌حاضر اکثر پیست‌های اسکی کشور، در اختیار بخش خصوصی می‌باشد و ما خواستار محقق شدن این امر در پیست اسکی سهند هستیم.
فوطه‌بافان گفت: تمام امکانات موجود در این پیست توسط اداره کل ورزش‌وجوانان استان تامین شده است اما با این حال، سازمان همیاری بدون هیچ آورده‌ای، ادعای مالکیت می‌کند.
رئیس هیات اسکی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در حال‌حاضر دو پیست اسکی در استان موجود است که “پیست پیام” بیشتر جنبه‌ی تفریحی دارد و برای انجام تمرینات اسکی‌بازان مناسب نیست و این کار باید در پیست سهند صورت گیرد.
وی متذکر شد: در صورت واگذاری این پیست به سرمایه‌گذار خصوصی، هیات اسکی استان کاری با دخل و خرجش نخواهد داشت و بیشتر از لحاظ ورزشی به فعالیت پرداخت خواهد کرد.
وی افزود: این مایه تاسف است که ۵۵۰ نفر از ورزشکاران استان طی سال گذشته به دلیل نبود پیست اسکی مناسب برای انجام تمرینات خود در پیست “پالان توکن” ارزروم کشور ترکیه به تمرین پرداختند و این موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
انتهای پیام/

پاسخ دادن