۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو
  • شناسه : 11258
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
  • 202 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان اسکو طنین انداز شد.

زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان اسکو طنین انداز شد.

حافظ نیا، امام جمعه شهرستان اسکو در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید رحیم‌پور ضمن عرض تبریک شروع سالتحصیلی جدید خدمت معلمان و دانش آموزان گفت: در جامعه‌ای که اخلاق وجود داشته باشد امنیت در جامعه حاکم خواهدشد و اگر بی اخلاقی در جامعه رواج یابد ناامنیتی جامعه را تهدید خواهد کرد. ایشان خاطر نشان ساخت […]

حافظ نیا، امام جمعه شهرستان اسکو در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید رحیم‌پور ضمن عرض تبریک شروع سالتحصیلی جدید خدمت معلمان و دانش آموزان گفت: در جامعه‌ای که اخلاق وجود داشته باشد امنیت در جامعه حاکم خواهدشد و اگر بی اخلاقی در جامعه رواج یابد ناامنیتی جامعه را تهدید خواهد کرد.

ایشان خاطر نشان ساخت امروز دشمن عزت و آبرو و آرامش شما دانش‌آموزان را هدف گرفته ما باید آگاه باشیم و ضمن پرداختن به مسائل آموزشی به مسائل پرورشی و تربیتی هم شما دانش آموزان و هم معلمان زحمت کش توجه ویژه داشته باشند.

 

منیب‌راد، امام جمعه سهند، در جمع دانش آموزان هنرستان فاطمه زهرا(س) ضمن تبریک بهار تعلیم و تربیت دانش آموزان را به علم آموزی جهت استفاده در خدمت بشریت تشویق نمود که اگر از علم به درست استفاده نشود مثل جنگ ایران و عراق تبدیل به موشک و بمب خواهد شد.

ایشان همچنین گفت خودمان را با باید‌ها و نباید‌های خداوند متعال تطبیق بدیم و به سمت خداوند گام برداریم و همانطور که وعده داده خداوند صد قدم به سمت ما برخواهد داشت.

وی تاکید کرد دشمن با شعار زن، زندگی آزادی به دنبال تفرقه افکنی بودند اما غافل از این که ۱۴۰۰ سال پیش دین اسلام زنده به گور کردن دختران را گناه دانست و امروز مشاهده میکنم خواهرانمان در عرصه های سیاسی، اقتصادی و علمی حضور فعال دارند.

 

فیروزی، فرماندار شهرستان اسکو خوشحالی خود را از حضور در جمع دانش آموزان ابراز داشت و افزود از خداوند متعال خواستاریم توفیق دهد با هدایت و آموزش معلمان عزیز سال جدید را با انگیزه و علاقه شروع کنید.

ایشان خاطر نشان کرد درس خواندن خوب شما قطعا آینده مملکت را بیمه خواهد کرد و هدف دشمن رخنه در مدارس و هدف قراردادن دانش‌آموزان است چرا که در جنگ سخت به اهداف شومشان نرسیدند و به جنگ نرم روی آوردند.

وی در ادامه دفاع مقدس را برای همه ملت ایران موجب عزت و اقتدار و سرافرازی شمرد و گفت دفاع مقدس ایامی است که رزمندگان غیور اسلام در جبهه حق علیه باطل حضور یافته و آرامش و امنیت را به ارمغان آوردند.

 

درخشانی، مدیر آموزش و پرورش گفت: بار دیگر فصل رویش مهر از راه رسید و صفحه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق خورد و دروازه های آسمان بینش و دانایی به روی شما دانش‌آموزان آغوش گشوده است.

ایشان فرارسیدن فصل جدیدی از تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت ساز تعلیم و تربیت آینده سازان مملکت و هفته دفاع مقدس را به دانش آموزان عزیز شهرستان اسکو، اولیای محترم و معلمان و فرهنگیان فرهیخته، تبریک و تهنیت گفت.

ایشان همچنین به اهمیت جایگاه پدر و مادر و معلمان اشاره کرد و گفت معلمان پدر مادر دوم هستند و احترامشان بر همه ما واجب است

 

پاسخ دادن