۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سهند
  • شناسه : 11832
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مهدی قهرمانی اسکوئی
  • منبع : اوشکایا
اولین واحد پستی شهرهای جدید در سهند به افتتاح رسید

اولین واحد پستی شهرهای جدید در سهند به افتتاح رسید

با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست، اولین دفتر پستی شهرهای جدید کشور در شهر جدید سهند با نام “سردار شهید سلیمانی” به بهره‌برداری رسید و همچنین کلنگ احداث دفتر جدید نیز بر زمین زده شد. 🔹️محمود لیایی، مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات در این آیین اظهار کرد: امیدواریم این واحد به برکت […]

با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست، اولین دفتر پستی شهرهای جدید کشور در شهر جدید سهند با نام “سردار شهید سلیمانی” به بهره‌برداری رسید و همچنین کلنگ احداث دفتر جدید نیز بر زمین زده شد.
🔹️محمود لیایی، مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات در این آیین اظهار کرد: امیدواریم این واحد به برکت نام سپهبد شهید سلیمانی باعث میمنت و خدمت‌رسانی به مردم شهر جدید سهند باشد و بتوانیم به شعار خودمان مبنی بر “خدمتگزاری به مردم” عمل کنیم.
🔹️وی با قدردانی از مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در راستای مشارکت در افتتاح این دفتر و تأمین ساختمان برای دفتر پستی شهر جدید سهند، افزود: امیدواریم باقی شهرهای جدید نیز از این تدبیر در شهر جدید سهند الگو بگیرند.
🔹️لیایی با اشاره به این‌که تلاش می‌کنیم گستره‌ خدمات را به مردم نزدیک کنیم تا مردم با سهولت کارهای پستی خود را انجام دهند، افزود: امیدواریم با تلاش همکاران در این دفتر جدید شاهد رضایتمندی مردم باشیم.
🔹️وی با اشاره به افزایش سکونت در شهر جدید سهند در آینده‌ای نزدیک، یادآور شد: به عنوان نهاد خدمت رسان وظیفه داریم زیرساخت‌های لازم در حوزه خدمات پستی را تامین کنیم و در این رابطه تلاش خواهیم کرد.
جواد دباغ، مدیرکل پست استان نیز در این مراسم گفت: شهر جدید سهند ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که مراجعین پست شهرستان اسکو باید مسیر ۱۵ کیلومتری را در راستای توزیع مرسولات طی می‌کردند که افتتاح این دفتر تسهیل‌گر امور خواهد بود.
🔹️وی با تاکید بر نیاز منطقه به خدمات صدور کد پستی، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد طی دو هفته آتی این خدمت را نیز در دفتر پستی شهر جدید سهند راه‌اندازی کنیم.
🔹️تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که دفاتر پست به صورت مستقیم با مردم ارتباط داشته و از این رو رسالت بزرگی در رضایتمندی مردم بر عهده دارند، افزود: شرکت پست با به کارگیری فناوری‌های نوین در مسیر تسهیل‌ خدمت‌رسانی گام بر می‌دارد.

پاسخ دادن