۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگی
  • شناسه : 12021
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری نصر
گردشگری آذربایجان ریشه در زندگی مردم دارد

گردشگری آذربایجان ریشه در زندگی مردم دارد

مریم جلالی در آیین ثبت جهانی روستای تاریخی کندوان به عنوان «روستای جهانی گردشگری» که در کندوان برگزار شد، افزود: این اتفاق بزرگ دز حوزه صنعت گردشگری نمایش انسجام و قدرت ملت بزرگ ایران است. وی با اشاره به پیشینه تاریخی روستای کندوان و ظرفیت های عظیم آذربایجان شرقی در صنعت گردشگری، اظهار کرد: آذربایجان […]

مریم جلالی در آیین ثبت جهانی روستای تاریخی کندوان به عنوان «روستای جهانی گردشگری» که در کندوان برگزار شد، افزود: این اتفاق بزرگ دز حوزه صنعت گردشگری نمایش انسجام و قدرت ملت بزرگ ایران است.
وی با اشاره به پیشینه تاریخی روستای کندوان و ظرفیت های عظیم آذربایجان شرقی در صنعت گردشگری، اظهار کرد: آذربایجان همواره در پیشانی تاریخ نشسته است، اگر امروز گردشگری یک سبک جدید در دنیا است، گردشگری در آذربایجان ریشه در زندگی دارد.
جلالی گفت: من این اتفاق بزرگ را به ملت ایران و مردم عزیز آذربایجان تبریک می‌گویم. مدال افتخار اولین روستای جهانی گردشگری ایران بر سینه آذربایجان نشست.
وی ادامه داد: ثبت جهانی روستای کندوان نتیجه غیرت، همت و معرفت همه ماست، این اتفاق بزرگی در صنعت گردشگری ماست و باید بیشترین بهره‌برداری را از این مهم داشته باشیم.
معاون وزیر میراث فرهنگی از فرهنگ مردم آذربایجان تمجید کرد و گفت: مردم کندوان از صخره‌ها زندگی آفریدند و قطعا از این فرصت بزرگ برای توسعه صنعت گردشگری کشورمان بهره‌ خواهند برد.
جلالی در پایان اظهار داشت: از همه کسانی که تلاش کردند این اتفاق بزرگ رقم بخورد تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/

پاسخ دادن