۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزشی
  • شناسه : 12219
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
  • 57 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : بازهای پاراآسیایی هانگژو
جوانمردی به مدال طلای پرتاب وزنه رسید

جوانمردی به مدال طلای پرتاب وزنه رسید

رقابت های دوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی که از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، با رقابت پرتابگران وزنه در کلاس F۳۵ پیگیری شد. در این ماده سیدعلی اصغر جوانمردی در رقابت با حریفانش موفق شد بهترین پرتاب خود را به طول ۱۶ متر و ۱۷ سانتیمتر ثبت کند […]

رقابت های دوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی که از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، با رقابت پرتابگران وزنه در کلاس F۳۵ پیگیری شد.

در این ماده سیدعلی اصغر جوانمردی در رقابت با حریفانش موفق شد بهترین پرتاب خود را به طول ۱۶ متر و ۱۷ سانتیمتر ثبت کند و به مدال طلای این ماده رسید. در این ماده پرتابگرانی از ازبکستان و چین دوم و سوم شدند.

صعود هاجر صفرزاده به فینال دوی ۲۰۰ متر زنان

دونده تیم ملی پارادوومیدانی ایران با کسب عنوان نخست مرحله مقدماتی، به دیدار فینال این ماده راه یافت.

مسابقات پارادوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین پیگیری شد که در ماده ۲۰۰ متر زنان هاجر صفرزاده قهدریجانی به رقابت با حریفان خود پرداخت.

صفرزاده در پایان مرحله مقدماتی به عنوان نفر اول از مرحله مقدماتی صعود کرد و ضمن شکستن رکورد این رشته باید برای کسب مدال روز چهارشنبه با حریفانش رقابت کند.

انتهای پیام

 

پاسخ دادن