۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو
  • شناسه : 12623
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
  • 209 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مهدی قهرمانی اسکوئی
  • منبع : اوشکایا
پیام دکتر فرهنگی در خصوص ثبت جهانی روستای کندوان

پیام دکتر فرهنگی در خصوص ثبت جهانی روستای کندوان

بسمه تعالی مردم شریف شهرستان اسکو مردم عزیز کندوان سرانجام، اجلاس سازمان جهانی گردشگری ملل متحد(unwto)، نشان نخستین روستای گردشگری جهان را به روستای صخره ای و تاریخی کندوان در آذربایجان شرقی اختصاص داد. روستای کندوان پس از گزینش بین هشت روستای داخلی و رقابت با چندین مکان گردشگری از کشور های مختلف، در نهایت […]

بسمه تعالی
مردم شریف شهرستان اسکو
مردم عزیز کندوان

سرانجام، اجلاس سازمان جهانی گردشگری ملل متحد(unwto)، نشان نخستین روستای گردشگری جهان را به روستای صخره ای و تاریخی کندوان در آذربایجان شرقی اختصاص داد.
روستای کندوان پس از گزینش بین هشت روستای داخلی و رقابت با چندین مکان گردشگری از کشور های مختلف، در نهایت در اجلاس سازمان، با حضور وزرای گردشگری جهان تعیین و نهایی شد.

ثبت جهانی کندوان را صمیمانه تبریک عرض می کنم. کندوان اثر تاریخی بسیار معتبری است که باید مدتها پیش نسبت به ثبت جهانی آن اقدام می شد. امیدوارم مسوولان ذی ربط اقدامات مناسبی برای ارتقاء شرائط آن از وضع موجود به سمت شرائط بهتر، طراحی نموده و اقدامات مورد نیاز را به عمل آورند.

همچنین این ثبت، نباید مشکلات مردم ساکن در منطقه را افزایش دهد، بلکه برای هرکدام از مسائل آنها، از جمله حل مساله گرمایش کندوان، تسریع مقتضی به عمل آید.
در طول تاریخ و در حال حاضر، اهالی در آفرینش این رخداد مهم، نقش اساسی داشتند و باید در کنار سازه های تاریخی، مورد توجه و اکرام قرار گیرند. برای اهالی محترم آرزوی توفیقات بیشتر داشته و به نوبه خود از دست اندرکاران مربوط تشکر می کنم.
محمدحسین فرهنگی
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو
در مجلس شورای اسلامی

پاسخ دادن