۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » علمی
  • شناسه : 13175
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
  • 57 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری ایرنا
جاماندگان آزمون‌های سراسری و پذیرش دانشجو-معلم ۲۷ و ۲۸ آذر نام‌نویسی کنند

جاماندگان آزمون‌های سراسری و پذیرش دانشجو-معلم ۲۷ و ۲۸ آذر نام‌نویسی کنند

در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان می‌رساند، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی که در زمان مقرر (از ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ تا ۱۴۰۲/۰۹/۱۵) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، امکان ثبت‌نام با تاخیر […]

در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان می‌رساند، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی که در زمان مقرر (از ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ تا ۱۴۰۲/۰۹/۱۵) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، امکان ثبت‌نام با تاخیر برای این‌دسته از داوطلبان از دوشنبه ۲۷ آذر تا سه‌شنبه ۲۸ آذر در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org فراهم خواهد شد.

داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های تاریخ پنجم، نهم و یازدهم آذر ماه سال جاری که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

همچنین برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند نیز امکان ویرایش اطلاعات در بازه زمانی فوق میسر است.

 

 

 

 

آزمون سراسری ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم

آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

تاکنون بیش از یک میلیون و ۴۰ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ نام نویسی کرده اند.
همچنین بیش از ۵۹۷ هزار نفر برای شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم نام‌نویسی کردند.

پاسخ دادن