۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
  • شناسه : 14056
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری نصر
آموزش صحیح ضامن مسئولیت پذیری و ارتقاء ایمنی در کوه نوردی

آموزش صحیح ضامن مسئولیت پذیری و ارتقاء ایمنی در کوه نوردی

میرعلی آقا سیدی در جلسه هماهنگی مدیران کمیته های هیئت کوه نوردی استان با اشاره به نوع بروز حوادث در کوه نوردی و نقش آموزش اظهار کرد:آموزش صحیح مسئولیت پذیری را نهادینه و از بروز حوادث ناگوار پیشگیری می کند. آقا سیدی با تقدیر و تشکر از مدیران کمیته ها که بصورت داوطلبانه و با […]

میرعلی آقا سیدی در جلسه هماهنگی مدیران کمیته های هیئت کوه نوردی استان با اشاره به نوع بروز حوادث در کوه نوردی و نقش آموزش اظهار کرد:آموزش صحیح مسئولیت پذیری را نهادینه و از بروز حوادث ناگوار پیشگیری می کند.
آقا سیدی با تقدیر و تشکر از مدیران کمیته ها که بصورت داوطلبانه و با صرف انرژی و متعهدانه در جهت پیشبرد اهداف هیئت استان فعالیت می کنند گفت:امروزه مشارکت های مدنی جایگاه ویژه ایی در ارتقای سلامت اجتماعی جوامع دارند و افراد داوطلب و متخصص در این حوزه ها از اعتبار ویژه ایی در سطح بین الملل برخودارند بطوریکه داشتن رزومه فعالیت های مدنی در سازمانی همچون هلال احمر که زیر شاخه صلیب سرخ است معادل مدارک آموزشی آکادمیک محسوب می شود.
رئیس هئیت کوه نوردی آذربایجان شرقی تدوین اصولی و هدفمند برنامه ها در کمیته ها را برای سال جدید ضروری خواند و افزود: برنامه ریزی ها باید در جهت ارتقای سطح کوه نوردی استان باشند و با ارزیابی های مستمر در تمامی مراحل اعم از پیش نویس و اجرای آنها بتوان گام های موثری در سال جدید برداشت.
وی تربیت مربیان و ورزشکاران خبره را جزو مهمترین پارامترهای آموزشی هیئت قلمداد کرد و تصریح کرد:فعالیت خارج از توان ، قبول مسئولیت اشتباه بدون داشتن مهارت و مدرک معتبر حوادث را در کوهستان رقم میزنند و در پی آن فرافکنی در زمان بروز حوادث برای گریختن از عواقب آن توسط این افراد جامعه را متحمل هزینه های زیاد و تکراری میکند.
از این رو مربی با دانش و متعهد قطعا ضامن پرورش ورزشکارحرفه ایی و مسئولیت پذیر است که با تکیه بر دانش،مهارت و تجربه فعالیت های ورزشی موثری انجام خواهد داد و ضمن افتخار آفرینی برای جامعه از بروز مخاطرات آماتور گونه و نیز از پذیرش مسئولیت های اشتباه اجتناب خواهد کرد.
گفتنی است در پایان این جلسه حجت آزادی بعنوان مدیر کمیته مربیان هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی معرفی شد.
وی متولد ۱۳۶۱ و دارای مدارک مربیگری درجه ۲ برف و یخ، درجه ۲ کوهنوردی و درجه ۳ سنگ می باشد، قبل از وی مهدی سیمین عهده دار این مسئولیت بود.
انتهای پیام/

پاسخ دادن