۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
  • شناسه : 14347
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری نصر
هنرمندان و روزنامه‌نگاران به صورت توافقی بیمه می شوند.

هنرمندان و روزنامه‌نگاران به صورت توافقی بیمه می شوند.

سردار “علي محمدي” در تشريح اين خبر اظهار داشت:با وصول چند فقره شکايت مردمي مبني بر برداشت و انتقال غيرمجاز از حساب هاي بانکي‌شان،موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارشناسان پليس فتا استان قرار گرفت. اين مقام ارشد انتظامي افزود:در روند رسيدگي به پرونده مذکور، کارشناسان پليس فتا با بهره گيري از ظرفيت ها […]

سردار “علي محمدي” در تشريح اين خبر اظهار داشت:با وصول چند فقره شکايت مردمي مبني بر برداشت و انتقال غيرمجاز از حساب هاي بانکي‌شان،موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارشناسان پليس فتا استان قرار گرفت.
اين مقام ارشد انتظامي افزود:در روند رسيدگي به پرونده مذکور، کارشناسان پليس فتا با بهره گيري از ظرفيت ها و تخصص هاي پليسي و همچنين با روشهاي علمي و فني نفراتي که اقدام به کپي کارت‌هاي بانکي شهروندان مي نمودند را شناسايي کردند.
فرمانده انتظامي استان تصريح کرد:با هماهنگي هاي صورت گرفته با مقام قضائي متهم و همدستان وي طي عملياتي در تبريز و يکي از شهرستان‌های استان دستگير، و از آنان تعدادی تجهيزات الکترونيکي کشف شد.
وي بيان داشت:پس از انتقال متهم و همدستان وي به مقر پليس فتا ،با انجام تحقيقات و بازجويي‌هاي فني صورت گرفته مشخص شد، متهم در محلي که مشغول بکار بوده اطلاعت کارت هاي بانکي مشتريان را همراه با رمز بيان شده از سوي خود آن افراد دريافت و با ترفندهايي اقدام به کپي کارت هاي بانکي نموده و با همکاري يکي از همدستانش کارت هاي بانکي را خالي مي نمودند که با اشراف اطلاعاتي افسران سايبري استان در  دام قانون افتادند.
سردار”علي محمدي” افزود:در تجهيزات الکترونيکي کشف شده از مخفيگاه متهم، اطلاعات ۱۴۷ فقره کارت بانکي به همراه رمز مربوطه کشف شد، و متهم جهت سير مراحل بعدي به مرجع قضايي معرفي شد.
فرمانده انتظامي استان به کلاهبرداران و رابطان آنان هشدار داد:در صورتي که بخواهند اقدام به سودجويي از همشهريان نمايند حتما قانون به سراغ آنها خواهد رفت و مطمئن باشند بااين افراد به طور قاطع در چهارچوب قانون برخورد خواهد شد.
سردار”محمدي”به شهروندان و کاربران فضاي مجازي نيز توصيه کرد : نکات امنيتي در خصوص رمزهاي کارتهاي بانکي را جدي گرفته و تحت هيچ شرايطي رمز کارت خود را در اختيار ديگران نگذارند و حتما به صورت دوره‌اي رمزکارت بانکي خود را تغيير دهند همچنين در صورتي که با موارد مجرمانه و مشکوک مواجهه شدند مراتب را به مرکز فوريت هاي سايبري به شماره  ۰۹۶۳۸۰  و همچنين از طريق سايت پليس فتا به نشاني www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.
انتهای پیام/

پاسخ دادن