۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
  • شناسه : 14351
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
  • 42 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری ایسنا
عامل کپي کننده کارت هاي بانکي در تبريز دستگير شد.

عامل کپي کننده کارت هاي بانکي در تبريز دستگير شد.

سردار “علي محمدي” در تشريح اين خبر اظهار داشت:با وصول چند فقره شکايت مردمي مبني بر برداشت و انتقال غيرمجاز از حساب هاي بانکي‌شان،موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارشناسان پليس فتا استان قرار گرفت. اين مقام ارشد انتظامي افزود:در روند رسيدگي به پرونده مذکور، کارشناسان پليس فتا با بهره گيري از ظرفيت ها […]

سردار “علي محمدي” در تشريح اين خبر اظهار داشت:با وصول چند فقره شکايت مردمي مبني بر برداشت و انتقال غيرمجاز از حساب هاي بانکي‌شان،موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارشناسان پليس فتا استان قرار گرفت.
اين مقام ارشد انتظامي افزود:در روند رسيدگي به پرونده مذکور، کارشناسان پليس فتا با بهره گيري از ظرفيت ها و تخصص هاي پليسي و همچنين با روشهاي علمي و فني نفراتي که اقدام به کپي کارت‌هاي بانکي شهروندان مي نمودند را شناسايي کردند.
فرمانده انتظامي استان تصريح کرد:با هماهنگي هاي صورت گرفته با مقام قضائي متهم و همدستان وي طي عملياتي در تبريز و يکي از شهرستان‌های استان دستگير، و از آنان تعدادی تجهيزات الکترونيکي کشف شد.
وي بيان داشت:پس از انتقال متهم و همدستان وي به مقر پليس فتا ،با انجام تحقيقات و بازجويي‌هاي فني صورت گرفته مشخص شد، متهم در محلي که مشغول بکار بوده اطلاعت کارت هاي بانکي مشتريان را همراه با رمز بيان شده از سوي خود آن افراد دريافت و با ترفندهايي اقدام به کپي کارت هاي بانکي نموده و با همکاري يکي از همدستانش کارت هاي بانکي را خالي مي نمودند که با اشراف اطلاعاتي افسران سايبري استان در  دام قانون افتادند.
سردار”علي محمدي” افزود:در تجهيزات الکترونيکي کشف شده از مخفيگاه متهم، اطلاعات ۱۴۷ فقره کارت بانکي به همراه رمز مربوطه کشف شد، و متهم جهت سير مراحل بعدي به مرجع قضايي معرفي شد.
فرمانده انتظامي استان به کلاهبرداران و رابطان آنان هشدار داد:در صورتي که بخواهند اقدام به سودجويي از همشهريان نمايند حتما قانون به سراغ آنها خواهد رفت و مطمئن باشند بااين افراد به طور قاطع در چهارچوب قانون برخورد خواهد شد.
سردار”محمدي”به شهروندان و کاربران فضاي مجازي نيز توصيه کرد : نکات امنيتي در خصوص رمزهاي کارتهاي بانکي را جدي گرفته و تحت هيچ شرايطي رمز کارت خود را در اختيار ديگران نگذارند و حتما به صورت دوره‌اي رمزکارت بانکي خود را تغيير دهند همچنين در صورتي که با موارد مجرمانه و مشکوک مواجهه شدند مراتب را به مرکز فوريت هاي سايبري به شماره  ۰۹۶۳۸۰  و همچنين از طريق سايت پليس فتا به نشاني www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.
انتهای پیام/

 

پاسخ دادن