۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو » شهرستان اسکو
  • شناسه : 1695
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
  • 536 بازدید
  • ارسال توسط :
دواطلبانی که صلاحیت آنان تایید نشده ۴ روز فرصت دارند به هیات نظارت استان شکایت خود را تسلیم کنند.

دواطلبانی که صلاحیت آنان تایید نشده ۴ روز فرصت دارند به هیات نظارت استان شکایت خود را تسلیم کنند.

انتشار نامه‌ تایید صلاحیت کاندیداها مصداق انتشار اسناد محرمانه است/ دواطلبانی که صلاحیت آنان تایید نشده ۴ روز فرصت دارند به هیات نظارت استان شکایت خود را تسلیم کنند.   به گزارش اوشکایا فرمانداری شهرستان اسکو مهندس بابک رضی منش، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسکو گفت: انتشار نامه‌ی تایید صلاحیت کاندیداها در فضای […]

انتشار نامه‌ تایید صلاحیت کاندیداها مصداق انتشار اسناد محرمانه است/ دواطلبانی که صلاحیت آنان تایید نشده ۴ روز فرصت دارند به هیات نظارت استان شکایت خود را تسلیم کنند.

 

به گزارش اوشکایا فرمانداری شهرستان اسکو مهندس بابک رضی منش، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسکو گفت: انتشار نامه‌ی تایید صلاحیت کاندیداها در فضای مجازی مصداق انتشار اسناد طبقه بندی و تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود.

بابک رضی منش در خصوص خبر احراز و عدم احراز صلاحیت کاندیداهای حضور در انتخابات شورای شهر اظهار کرد: موضوع اطلاع‌رسانی احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر حالت محرمانه دارد و افرادی که صلاحیتشان احراز نشده‌است، برابر تبصره ۱ و ۲ ماده ۵۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور #چهار روز فرصت دارند تا به هیات نظارت استان شکایت کرده و دفاعیات خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: برابر تبصره ۳ ماده ۵۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور، هیات نظارت استان نیز ۱۰ روز فرصت دارد تا این شکایات را بررسی کرده و به فرمانداری ارسال کند و ما نیز نتیجه را به داوطلبان اعلام کنیم.

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه هنوز نتایج بررسی صلاحیت‌ها نهایی نشده‌ است، افزود؛ فردی که در این مرحله صلاحیتش احراز نشده است، دلیل بر این نیست که دیگر نمی‌تواند صلاحیت را بدست آورد و بعد از اتمام بررسی‌های هیات نظارت استان می‌توان به‌طور قطع اعلام کرد که چه کسانی صلاحیت گرفته‌اند و چه کسانی رد شده‌اند.

وی ادامه داد: قانون تعیین کرده‌است که تبلیغات صرفاً #هفت_روز مانده به انتخابات انجام می‌شود و لذا نباید زودتر از این موعد تبلیغاتی انجام شود و این کار ممکن است منجر به رد صلاحیت مجدد این افراد شود و انتشار نامه وزارت کشور در خصوص تایید صلاحیت غیر قاونی و مصداق انتشار اسناد طبقه بندی است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسکو تاکید کرد: کسانی که نامه‌ی تأیید صلاحیتشان را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، بدانند که این کار آنها تبلیغات زود هنگام محسوب شده و چه بسا به دلیل انجام تخلف انتخاباتی، رد صلاحیت شوند

پاسخ دادن