۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ایران
  • شناسه : 15638
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
  • 30 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری ایسنا
تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود

تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود

معاون رییس‌جمهور: تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود 🔹سیدمحمدحسینی معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: دولت لایحه تعطیلی یک روز دیگر به جز جمعه را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد و برای تصمیم نهایی درباره تعطیلی پنجشنبه یا شنبه باید منتظر رای مجلس شورای اسلامی بود. 🔹در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای […]

معاون رییس‌جمهور: تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود

🔹سیدمحمدحسینی معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: دولت لایحه تعطیلی یک روز دیگر به جز جمعه را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد و برای تصمیم نهایی درباره تعطیلی پنجشنبه یا شنبه باید منتظر رای مجلس شورای اسلامی بود.
🔹در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نظرات مختلف درباره تعطیلی شنبه و پنجشنبه مطرح شد و پس از اعلام تعطیلی پنجشنبه برخی افراد با تشکیک در نظر کمیسیون اجتماعی، مطرح شدن این موضوع در صحن علنی خواستار هستند.
🔹دولت در پیشنهاد لایحه تعطیلی یک روز دیگر در هفته روز خاصی را مشخص نکرد و فقط به دنبال تصویب قانون تعطیلی بود که اکنون افراد نظر بر این دارند که این روز در مجلس شورای اسلامی مشخص شود.
🔹هم‌اکنون در تهران و بسیاری مناطق کشور مدرسه‌ها، دانشگاه و برخی دستگاه‌های اجرایی پنجشنبه‌ها تعطیل است، اما برخی افراد به دلیل روابط تجاری و تعاملات، تعطیلی شنبه را مطرح می‌کنند و باید منتظر تصمیم مجلس شورای اسلامی باشیم.

پاسخ دادن