۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسکو » شهرستان اسکو » ورزشی
  • شناسه : 3316
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
  • 599 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : اوشکایا
رئیس اداره ورزش و جوانان  پیگیر مشکلات ورزشی شهرستان هستیم

رئیس اداره ورزش و جوانان پیگیر مشکلات ورزشی شهرستان هستیم

رئیس اداره ورزش و جوانان پیگیر مشکلات ورزشی شهرستان هستیم. ✏به گزارش پایگاه خبری اوشکایا، ابوالفضل جهانگرد رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو در خصوص پیگیری برخی از مشکلات سالنهای ورزشی شهر اسکو گفتند: سالنهای ورزشی شهر اسکو(سالن وحدت و سالن حجاب فسقندیس) جزء سالنهای با قدمت زیاد می باشند که در طول […]

رئیس اداره ورزش و جوانان

پیگیر مشکلات ورزشی شهرستان هستیم.

✏به گزارش پایگاه خبری اوشکایا، ابوالفضل جهانگرد رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو در خصوص پیگیری برخی از مشکلات سالنهای ورزشی شهر اسکو گفتند: سالنهای ورزشی شهر اسکو(سالن وحدت و سالن حجاب فسقندیس) جزء سالنهای با قدمت زیاد می باشند که در طول سالیان متمادی مورد استفاده قرار گرفته و دچار فرسایش گردیده و نیازمند تعمیرات اساسی می باشند، اما متاسفانه علی رغم گذشت بیش از ۹ ماه از سال ۱۴۰۰ هنوز اعتباری برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی استان در سال ۱۴۰۰ واریز نگردیده است که این امر موجب اختلال در نوسازی سالنهای ورزشی می گردد. با این حال بنده و همکاران محترم این اداره در تلاش هستیم در جهت رفاه حال ورزشکاران محترم با تمام توان و تا حد امکان تعمیرات ضروری را انجام داده و موجب توسعه ورزش شهرستان شویم.

جهانگرد در ادامه افزود: با وجود عدم اعتبار در فصل تابستان، سرویس های بهداشتی میدان چمن استادیوم وحدت به صورت کلی مورد بازسازی قرار گرفت. همچنین طی ماه گذشته سقف سالن های ورزشی روستاهای اسفنجان و گنبرف و اخیراً سقف سالن وحدت و روشنایی سالن اسفنجان مورد تعمیر قرار گرفت که جا دارد از مستأجر محترم سالن اسفنجان آقای خلیل مبارکی و دهیاری و شورای محترم روستای گنبرف به جهت همکاری در این تعمیرات تقدیر و تشکر گردد.

جهانگرد در مورد گزارش اخیر از سالن حجاب فسقندیس افزود: طی ماه گذشته با همکاری مستأجر محترم سالن، شیشه های شکسته سالن بازسازی و ۲ دستگاه هیتر گرمایشی به این سالن اضافه و پکیج گرمایشی یکی از اتاق های رختکن مورد تعمیر قرار گرفته بود که در گزارش ارسالی از سالن خلاف واقع گفته شده و مورد بی مهری قرار داده بودند. همچنین در حال حاضر نیزبرخی از قسمت های سقف سالن حجاب که باعث نشت آب می شود در حال تعمیر بوده و هفته آینده نیز سیستم گرمایشی یکی دیگر از رختکن ها و سرویس بهداشتی این سالن مورد تعمیر قرار خواهد گرفت.

جهانگرد در مورد سرد بودن هوای داخل سالن حجاب افزود: متاسفانه مستأجر محترم به علت افزایش بهای حامل های سوختی، در موقع اتمام تایم ها هیترهای گرمایشی را خاموش می کردند و کمی قبل از شروع تایم ها اقدام به روشن کردن هیترهای گرمایشی می نمودندکه موجب سرد بودن سالن می گردیدکه در این مورد تذکری برای خاموش نکردن حداقل یک هیتر در طول شب ارائه گردید.

ایشان در خصوص بازگشایی استخر اسکو افزودند: با مدیریت محترم استخر در ارتباط هستیم که دوباره فعالیت خود را آغاز کنند ولی متأسفانه هزینه های جاری اداره کردن استخرها به شدت افزایش یافته و مدیریت استخرها رغبتی برای بازگشایی دوباره را ندارند، با این حال با توجه به درخواست عموم و همشهریان گرامی برای بازگشایی استخر اسکو تمام سعی خود را می کنیم تا با همکاری مالک محترم استخر، این مرکز شروع به کار نماید.

جهانگرد در پایان گفت: از تمام شهروندان و ورزشکاران فهیم شهرستان اسکو که در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه و تحریم های ظالمانه دشمن بر علیه کشور عزیزمان و نبود اعتبار، ما را یاری می فرمایند کمال تقدیر و تشکر را داشته و از خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیق برای تک تک همشهریان عزیز را دارم.

پاسخ دادن