۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگی
  • شناسه : 9816
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری نصر
رونمایی از سوغاتی‌های جدید آذربایجان

رونمایی از سوغاتی‌های جدید آذربایجان

ناصر کریمی وحید با اعلام خبر فوق افزود: به دنبال تاسیس آموزشگاه صنف قنادان که برای اولین بار در کشور به نام اتحادیه در تبریز ایجاد شده است و افتخاری دیگر برای شهر اولین ها می باشد، حمایت از قنادان و استادکاران این هنر – صنعت در دستور کار اتحادیه قرار گرفته است. وی با […]

ناصر کریمی وحید با اعلام خبر فوق افزود: به دنبال تاسیس آموزشگاه صنف قنادان که برای اولین بار در کشور به نام اتحادیه در تبریز ایجاد شده است و افتخاری دیگر برای شهر اولین ها می باشد، حمایت از قنادان و استادکاران این هنر – صنعت در دستور کار اتحادیه قرار گرفته است.
وی با تمجید از خلاقیت و ابتکار عمل و نوآوری و تهیه و پخت انواع شیرینی های خوشمزه از سوی استادکاران این صنف، بیان داشت: در همین راستا چندین شیرینی جدید به عنوان سوغات جدید آذربایجان شرقی در تبریز اختراع و پس از ثبت آن به مرحله تولید و عرضه رسیده است که در حاشیه بازدید روسای شوراهای اسلامی کشور از آنها رونمایی رسمی گردید.

رئیس اتحادیه قنادان کلانشهر تبریز، اضافه کرد: در ادامه این بازدید، از شش شیرینی سنتی به عنوان محصول جدید به نام های *سوتلاوا به عنوان اختراع* ( قنادی کریمی)، سوسام( قنادی معراج)، اسپونج میوه ای (قنادی تاتلی)، رول آجیلی چهار مغز بدون آرد (خانگی)، لوگوم اسپارتاگو و لوگوم حلزونی (قنادی ترک نظر) رونمایی شد.

انتهای پیام/

پاسخ دادن