۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ایران
  • شناسه : 2221
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
  • 675 بازدید
  • ارسال توسط :
زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

توضیحات وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون‌های استخدامی در سال ۱۴۰۰ رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به این که ستاد ملی کرونا تاکنون مجوزی برای برگزاری آزمون استخدامی نیروهای نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته، نیروهای طرح امین و مربیان قرآنی صادر نکرده است، گفت: در […]

توضیحات وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون‌های استخدامی در سال ۱۴۰۰

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به این که ستاد ملی کرونا تاکنون مجوزی برای برگزاری آزمون استخدامی نیروهای نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته، نیروهای طرح امین و مربیان قرآنی صادر نکرده است، گفت: در صورت صدور مجوز از سوی این ستاد، آزمون مذکور در موعد مقرر (تاریخ ۲۵ تیرماه) برگزار خواهد شد و در صورت عدم دریافت مجوز، به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

وی با اشاره به نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (آزمون استخدامی فارغ التحصیلان دانشگاه ها و …) گفت: تاریخ دقیق این آزمون، پس از موافقت سازمان اداری و استخدامی و هماهنگی با سازمان سنجش کشور و أخذ مجوز از ستاد ملی کرونا، اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، هرگونه تغییر در زمان برگزاری آزمون جامانده های آزمون نهضت سواد آموزی و ..‌. صرفاً از طریق پورتال وزارت آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی اطلاع رسانی خواهدشد.

 

پاسخ دادن