۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ایران
  • شناسه : 2905
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
  • 2233 بازدید
  • ارسال توسط :
خاموشی در زمستان هم گریبانگیر مردم می‌شود

خاموشی در زمستان هم گریبانگیر مردم می‌شود

خاموشی در زمستان هم گریبانگیر مردم می‌شود تابستان ۱۴۰۰ یکی از تاریک ترین تابستانهای اخیر بود؛ روند افزایشی خاموشی ها تا حدی پیش رفت که صنعت بویژه در بخش تولید سیمان و فولاد به مشکلات جدی برخورد و قیمت این محصولات با رشد فزاینده ای دست مصرف کننده ها را بست! در بخش اقتصاد مردمی […]

خاموشی در زمستان هم گریبانگیر مردم می‌شود

تابستان ۱۴۰۰ یکی از تاریک ترین تابستانهای اخیر بود؛ روند افزایشی خاموشی ها تا حدی پیش رفت که صنعت بویژه در بخش تولید سیمان و فولاد به مشکلات جدی برخورد و قیمت این محصولات با رشد فزاینده ای دست مصرف کننده ها را بست! در بخش اقتصاد مردمی هم خسارت های میلیاردی ایجاد کرد و وزارت نیرو صرفا به پرداخت بخشی از این خسارت های ظاهری بسنده کرد!

در شرایطی که انتظار می‌رود، وزارت نیرو با ارائه راهکارهای کوتاه‌مدت و تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، برای رفع هر چه سریعتر بحران قطعی برق اقدام کند، اخیرا با لغو مصوبه خرید تضمینی برق برای نیروگاه‌های تجدیدپذیر کوچک‌مقیاس، عملاً اشتیاق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ورود به این حوزه را از بین برده است.

از طرفی یکی از سوالات اساسی مردم این است که چرا قطعی برق سهم مردم ایران است و بسیاری از کشورهای جهان درگیر این مساله نیستند؟

پاسخ دادن